niedziela, 17 marca 2013

Koniec Grand Prix z Biegiem Natury

Pierwszy post i mam nadzieję nie ostatni. Od dawna chciałam założyć bloga o moich pasjach i zainteresowaniach, padło na dzisiejszy dzień. Jestem Ania, kocham biegać, gotować, ćwiczyć i być szczęśliwą osobą.

Wczoraj, 16.03. zakończyła się edycja zawodów Z Biegiem Natury, na które zapisał mnie mój chłopak. Patrząc z dzisiejszej perspektywy jestem mu za to ogromnie wdzięczna! Zawody odbywały się w lesie koło gdańskiego AWF-u. Trasa licząca 5 km była przez organizatorów zakwalifikowana do najcięższych spośród 5 miast. Liczne podbiegi, pofałdowanie terenu, 2 zbiegi na których naprawdę można było "latać".

Zdjęcie jest z 3 zawodów ZBN, kiedy jeszcze była solidna zima. Wczoraj na szczęście przywitał nas lekki puszek, który umożliwił bieganie po wcześniejszym lodowisku. Osobiście jestem mega zadowolona z siebie, nie poddałam się głupim myślom o zejściu z trasy i jak na te warunki uzyskałam satysfakcjonujący czas 23:49 i pierwszy raz drugie miejsce w OPEN.

Zapomniałam dodać, że jestem z Gdańska :)

A tu macie mnie

7 komentarzy:

  1. Ojej, jak super, że zalożyłaś bloga, na pewno będę wpadać! :)

    Ale masz piękne włosy! :)

    PS. Usuń proszę zabezpieczenie obrazkowe przy dodawaniu komentarzy, znacznie ułatwi to życie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie zrobic :) jeszcze troche nie ogarniam i dlatego nie to co ty 101 postow ^^

      Usuń
  2. Blog o bieganiu, super! :) Czekam na więcej postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, następna blogowa biegaczka :)
    włosy masz naprawdę śliczne!
    Będę zaglądać często :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Może nie jestem miłośniczką biegania, ale z wielką chęcią będę tutaj wpadać! Miło Cię poznać Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam z poznańskiej wersji z Biegiem Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w blogowaniu i dzieleniu się pasjami :)
    miło widzieć w sieci biegacza z Gdańska, która też kocha biegać i bloguje o tym :)

    OdpowiedzUsuń